1 Kasım 2010 Pazartesi

Yaşadığım Şehir

Ekim ayıydı yıllardan da 2006, ilk adımımı atmıştım Dalaman'a,  o zamanlar büyük bir değişim geçiren bir şehire giriş yapmıştım, büyük bir havalimanı açılıyor, belediye değişik projelerle şehiri yeniden yapılandırıyordu.

Gerçi şehirle havalimanı lojmanlarında kalarak ne kadar alakam olmuştur bilmiyorum, ulaşım olmayan bir şehir dalaman, gelince gitmesi, gidince gelmesi zor şehirlerden, arabanız yoksa elbet. Arabasız engelli gibi hissettiğiniz bir şehir burası.

Kötümü derseniz araba sahibi yapıyor, şöförlük öğretiyor, araba alıncada insan yerinde duramıyor o kadar keşfedecek o kadar gezilecek yer varki nerdeyse heryeri gezdim diyecek oluyorum, 10 tane daha yeni yer ismi duyuyorum..

Dalaman'ın çevresinde başlıca güzel yerlerden bahsetmek isterim,
İlk olarak Dalgakıran - Eska - Thermamaris Oteli havalimanına çok yakın olmakla birlikte içerisinde mineralli şifalı sular barındıran bir tesis bir tür sağlık tesisi. Şirketimin sağladığı bir organizasyon sayesinde oteli tanıma ve konaklama imkanım oldu.

Sabahın ilk ışıkları - 28.08.2010 - DalgaKıran - Dalaman
Ayrıca bu bölgede tersakan çayı, balıkçıların gözde mekanı olan dalgakıran mevkisi, ve yapıldığı zamanından beri birçok üzerinden macera geçen Eska evleri. ALMAN BAŞBAKANI 2-B mağduru oldu haberi bile var.

Ondan sonra Sarsala koyumuz var ben gitmedim daha doğrusu gidemedim, ama ilk fırsatta görmeyi düşündüğüm yerlerden fakat sarsalaya giderken bulunan Kocagöl manzarası oldukça güzel..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder